Zwroty i reklamacje

Zwroty

Każdy sprzedany przez nas towar na czas transportu jest odpowiednio pakowany, co chroni go przed ewentualnymi zewnętrznymi uszkodzeniami mechanicznymi.
Wysyłamy jedynie produkty oryginalne, z instrukcją obsługi. Na życzenie Klienta zamówiony produkt wysyłamy według jego wskazówek, na podany adres oraz za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.

W świetle prawa każdy Klient ma możliwość w ciągu 14 dni od daty dostarczenia mu towaru, zwrotu bez podania przyczyny i odzyskania pieniędzy. Warunkiem jest odesłanie towaru (na własny koszt) w stanie nienaruszonym wraz z gwarancją i paragonem/fakturą VAT.

Reklamacje

Prasowacze parowe marki SteaMaster obejmuje 24-miesięczna gwarancja jakości na sprawne działanie sprzętu (wyjątkiem jest zakup urządzenia na firmę (FAKTURA VAT) – obowiązuje 12-miesięczna gwarancja).

Reklamacja prasowaczy parowych następuje jedynie w sytuacji, gdy mają miejsce jakieś uszkodzenia fabryczne, produkcyjne lub dystrybucyjne. Klient nie może reklamować towaru uszkodzonego z własnej winy, a sam prasowacz parowy nie może nosić śladów uszkodzeń mechanicznych czy prób samodzielnych napraw. Reklamacji nie podlega również produkt, który był używany niezgodnie ze swoim przeznaczeniem czy instrukcją obsługi. Klient zwraca towar na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Warunkiem zgłoszenia reklamacji, która wydarzyła się podczas transportu jest przedstawienie protokołu rzetelnie spisanego w obecności kuriera dotyczącego zauważonych uszkodzeń po odebraniu przesyłki. Kurier ma obowiązek sporządzenia oraz podpisania takiego protokołu na prośbę odbierającego przesyłkę, zaś dokument ten jest podstawą do zgłaszania ewentualnych reklamacji związanych z niedziałającym i uszkodzonym urządzeniem firmy SteaMaster. Pamiętaj, że jako Kupujący powinieneś zawsze od razu przy kurierze sprawdzić zawartość przesyłki oraz jej stan techniczny.

Jeśli prasowacz jest na gwarancji to koszty reklamowanego sprzętu pokrywa Gwarant. Należy w takim przypadku skontaktować się z Gwarantem, który  podstawi kuriera po urządzenie.

Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych oraz nie zwraca kosztów wysyłki reklamowanych urządzeń wysłanych na własną rękę.

W przypadku reklamacji prasowacza prosimy o dołączenie dokumentu potwierdzającego zakup prasowacza – karta gwarancyjna, paragon lub Faktura.
Sprzęt należy dobrze zabezpieczyć na czas transportu. Nie pokrywamy kosztów naprawy uszkodzeń, które powstały w trakcie transportu.
W przypadku braku akceptacji kosztów naprawy, pobierana jest opłata za rozpatrzenie usterki w kwocie 49 zł – 79 zł.

W razie reklamacji lub zwrotu odpowiednio zapakowany prasowacz parowy wraz z dowodem zakupu oraz własnymi danymi teleadresowymi należy odesłać na adres:

JERP GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Porażyn 51
64-330 Opalenica
tel. 666-301-708

Formularz zwrotu towaru
Formularz reklamacji